ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

  • ۰
  • ۰

غواصی یکی از آن فعالیت‌ های مفرح و هیجان‌ انگیزی است که تقریبا مورد علاقه‌ی بیشتر افراد تور ترکیه است.سر زدن به دنیای زیر آب، حس و حال عجیبی دارد که قابل وصف شدن نیست و تنها باید آن را تجربه کرد. با ما همراه باشید تا با بهترین مناطق دنیا برای غواصی آشنا شوید.

غواصی آنتالیا


تور غواصی در آنتالیا در حقیقت یک تفریح نیست بلکه یک گزینه مناسب برای دیدن انواعی از ماهی ها ،جلبک ها و خزه های گوناگون و همچنین صدها و هزارها گونه موجودات دیگر میباشد و همزمان با غواصی و شنا کردن میتوانید این لحظات در عمق آب را عکاسی کنید و در خاطرات خود نگه دارید.

https://lezatesafar.com/wp-content/uploads/2017/12/Diving-in-Antalya-3.jpg


در شهر آنتالیا 25 سکوی شیرجه (از شهر کمر تا کاس) و مراکز آموزشی بسیاری در سرتاسر مناطق آنتالیا وجود دارد که در این مراکز استاندارد تجهیزات و ایمنی غواص بسیار متفاوت می باشد.این تورهای غواصی آنتالیا به دو دسته متفاوت تقسیم میشوند :

  • غواصی نمایشی :در این نوع غواصی کسانی که تا به حال این کار را نکرده اند،آموزش های تئوری لازم را دیده و بعد میتوانند در آب با عمق 5 متر شیرجه بزنند.
  • غواصی با قایق : در غواصی با قایق غواصان حرفه ای میتوانند از میان آب های دریا شیرجه زده و از نزدیک اعماق دریا را مشاهده کنند.
  • ۹۶/۱۰/۰۹
  • somayeh azizi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی