ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

۱: هتل گرین پارک (The Green Park)

هتل گرین پارک در آنکارا هتل گرین پارک در آنکارا

هتل ۵ ستاره گرین پارک در یکی از بین المللی ترین نقاط آنکارا قرار دارد و دارای مزیت بزرگی چون نزدیکی به جاذبه های گردشگری آنکارا از جمله موزه آنتیکبیر آتاتورک نیز می باشد و تنها ۳۵ کیلومتر تا فرودگاه آنکارا فاصله دارد. در این هتل اتاق ها بسیار مجهز و با امکانات هستند و همگی دارای تجهیزات استاندارد و به‌ روز یک هتل ایده آل می باشد.یک تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ ای، یک گاو صندوق، حمام اختصاصی با سشوار، دمپایی مخصوص و لوازم‌ آرایش رایگان و یک مینی‌ بار و ... از جمله امکانات این هتل میباشد.

  • آدرس هتل گرین پارک آنکارا : Kızılırmak Mah. 1443. Cad. No:39 Çukurambar, 06510 Ankara, Turkey

 

  • ۰
  • ۰

آنکارا یکی از شهرهای سیاسی ترکیه میباشد .اکثر مراکز اداری در این شهر جای گرفته اند و یکی از دلایلی که بیشتر موجب شده تا افراد تور آنکارا را انتخاب کنند وجود سفارتخانه ها در این شهر میباشد.


تور آنکارا تیر یکی از پرطرفدارترین و دلچسب ترین تورهای تابستانی ترکیه میباشد که با توجه به وضعیت آب و هوای آنکارا ،این تور از فروش زیادی برخوردار میباشد .آب و هوای آنکارا در تیرماه بسیار مطبوع و لذت بخش میباشد و اکثر گردشگران ترجیح می دهند که در تیر ماه به شهر آنکارا سفر کنند.در فصل بهار و اوایل فصل تابستان نیز این شهر بسیار زیبا و شلوغ می باشد به همین دلیل تور آنکارا تابستان را به شما پیشنهاد می دهیم.

تور آنکارا تیر ۹۷ تور آنکارا تیر ۹۷

  • ۰
  • ۰

 همانطور که می دانید در شهر آنتالیا مانند دیگر شهرهای ترکیه رستوران های بیشماری با انواع غذاهای بین المللی و حلال نهفته است ولی ما در این قسمت به بهترین آنها خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

1. رستوران وانیلا لانج آنتالیا

رستوران Vanilla Lounge یکی از رستوران های معروف آنتالیا می باشد که در نزدیکی دروازه هادریان آنتالیا واقع شده است و انواع دسرها،کیک ها ،نوشیدنی ها و غذاهای بین المللی و عثمانی را اراده می دهد لازم بذکر است سر آشپز این رستوران بریتانیایی و همسر ترکش می باشد.شما و دوستانتان در این رستوران آنتالیا می توانید غذایی سالم و ترکیه ای را نوش جان کنید، همچنین سالاد های خوشمزه ای هم در این جا سرو می شود که خوب است آن ها را امتحان کنید. فضای این رستوران خوب و دوستانه است و کارکنان مودبی هم دارد.

رستوران وانیلا لانج در آنتالیا رستوران وانیلا لانج در آنتالیا

 

  • ۰
  • ۰

۱۰ تا از بهترین هتل های ۴ ستاره در آنتالیا

خیلی از ایرانیان موقع انتخاب تور آنتالیا مایلند که هتل محل اقامتشان را از بین هتل های منطقه آنتالیا انتخاب کنند و این باعث شده در شهر آنتالیا هتل های مجللی را تدارک ببینند .از مهمترین دلایل اصرار مردم به رزرو هتل در شهر آنتالیا دسترسی راحت به مراکز خرید و اماکن دیدنی آنتالیا می باشد .هتل های آنتالیا از تنوع زیادی برخوردارند از هتل 5 ستاره تاپ گرفته تا مهمان پذیرهای ارزان قیمت.برای افرادی که می خواهند یک تور با قیمت مناسب را در یک هتل تمیز و با خانواده سپری کنند ،بهترین پیشنهاد رزرو هتل های 4 ستاره آنتالیا ست هم قیمت مناسبی دارند و هم از نظر رفاهی ،آرامش خاصی را به دنبال دارد در این پست میتوانید با چند مورد از هتل های 4 ستاره آنتالیا آشنا شوید.

  • ۰
  • ۰

هتل دابل تری بای هیلتون اولد تاون استانبول

هتل دابل تری بای هیلتون اولد تاون در شهر زیبا و توریستی استانبول قرار دارد.موقعیت جغرافیایی مناسب این هتل ۵ ستاره دسترسی به مراکز خرید و آثار تاریخی و جاذبه های دیدنی شهر را برای مهمانان آسان نموده است.فاصله ی این هتل تا بازار قدیمی استانبول ۵ دقیقه و تا فرودگاه آتاتورک ۲۰ دقیقه می باشد و در مجموع دارای 171 اتاق میباشد.

هتل دبل تری هیلتون استانبول


  • somayeh azizi
  • ۰
  • ۰

مردم زیادی در جهان دوست دارند روزهای تعطیلشان را با خانواده یا دوستان در ساحل های زیبا بگذرانند به همین منطور سواحل زیادی در شهر آنتالیا وجود دارد که اکثر آنها به خاطر هوای خوب و طبیعت زیبا جمعیت زیادی را به سوی خود فرا می‌ خوانند. یکی از این سواحل دنج و دوست داشتنی ،ساحل کنیالتی نام دارد.

ساحل کنی آلتی آنتالیا ساحل کنی آلتی آنتالیا

  • ۰
  • ۰

هتل گرانادا لاکچری یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا در منطقه بلک می باشد.منطقه بلک همانطور که در مطالب قبلی یادآوری شد ،منطقه بلک در ساحل آک دنیز و در ۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است و در بیشترین روزهای سال آفتابی ست.هتل ۵ ستاره گرانادا لاکچری بلک آنتالیا در فاصله ۲ کیلومتری از پارک آبی تروا و دلفیناریوم بلک ، ۴۲ کیلومتری از شهر آنتالیا و ۲۵ کیلومتری مرکز نمایشگاهی آنتالیا قرار گرفته است. این هتل که در فاصله ی ۳۴ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا قرار دارد دسترسی آسانی نیز به مراکز خرید و تفریحی آنتالیا دارد و در مجموع دارای 876 اتاق میباشد.

هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا

  • somayeh azizi
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید تعطیلات خود را در آنکارا بگذرانید ،بهتر است نگاهی به پیش بینی هوا بیاندازید ! توجه به شرایط آب و هوایی در آنکارا برای فعالیت های مختلفی همچون پیاده روی ، بازدید ، سواحل ، ورزش های آبی و ... مهم است .ترکیه از جمله کشورهایی ست که دارای تابستان های گرم و زمستان های سرد می باشد .آب و هوای این کشور کمی شباهت به کشور خودمان (ایران) است پس توجه به آب و هوا قبل از سفر با تور ترکیه و تور آنکارا بسیار مهم است.

  • ۰
  • ۰

چنانچه قصد سفر به شهر زیبا و توریستی استانبول را دارید باید یک برنامه ریزی درست و حسابی داشته باشید. این سفر شما ممکن است 5 روزه باشد پس طوری برنامه ریزی کنید که به کلیه دیدنی های شهر استانبول برسید.در این متن به مهم ترین جاذبه های استانبول پرداخته ایم پس با ما همراه باشید.

پیاده روی در خیابان های معروف استانبول 

خیابان های استانبول یکی از شلوغ ترین خیابان های جهان محسوب می شوند که فروشگاه ها و بوتیک های بسیار دو طرف آنها را محاصره کرده اند .در این خیابان ها شعار بخرید و تخفیف بگیرید شعار ویژه ای است که در این خیابان ها میتوان شنید البته برای ترک ها تخفیفات بیشتری در نظر دارند.در این خیابان ها همه نوع اجناسی یافت می شود و افراد می توانند هرآنچه را که می‌خواهند در این مسیر پیدا کنند در ضمن مشهورترین و بهترین برندهای جهان از پوشاک و دیگر کالا‌ها در این خیابان عرضه می شوند.از جمله خیابان های مهم در استانبول میتوان به خیابان استقلال ،خیابان بهاریه، خیابان بغداد ،خیابان نیسان تاسی و ...اشاره کرد.

بهترین خیابان های استانبول بهترین خیابان های استانبول

 

  • ۰
  • ۰

هتل 5 ستاره رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا استانبول سیتی سنتر یکی از هتل های 5 ستاره در کشور ترکیه میباشد که در سال ۲۰۰۵ در منطقه شیک و فوق العاده جذاب استانبول ساخته شد و بعلت نزدیکی به موزه نظامی،شبکه های حمل و نقل و نمایشگاه های استانبول سالانه میزبان میلیونها گردشگر از سرتاسر دنیا میباشد و مسافران تور نوروزی به راحتی از این هتل می توانند برای رسیدن به مراکز خرید یا دیگر جاذبه های شهر، قدم بزنند. این هتل دارای فضای اقامتی بسیار مدرن و رویایی است که چشم هر بیننده ای را به خود جذب کرده است و از امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوبی برخوردار است.

هتل رامادا پلازا تکسیم استانبول

  • somayeh azizi