ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

  • ۰
  • ۰

چنانچه قصد سفر به شهر زیبا و توریستی استانبول را دارید باید یک برنامه ریزی درست و حسابی داشته باشید. این سفر شما ممکن است 5 روزه باشد پس طوری برنامه ریزی کنید که به کلیه دیدنی های شهر استانبول برسید.در این متن به مهم ترین جاذبه های استانبول پرداخته ایم پس با ما همراه باشید.

پیاده روی در خیابان های معروف استانبول 

خیابان های استانبول یکی از شلوغ ترین خیابان های جهان محسوب می شوند که فروشگاه ها و بوتیک های بسیار دو طرف آنها را محاصره کرده اند .در این خیابان ها شعار بخرید و تخفیف بگیرید شعار ویژه ای است که در این خیابان ها میتوان شنید البته برای ترک ها تخفیفات بیشتری در نظر دارند.در این خیابان ها همه نوع اجناسی یافت می شود و افراد می توانند هرآنچه را که می‌خواهند در این مسیر پیدا کنند در ضمن مشهورترین و بهترین برندهای جهان از پوشاک و دیگر کالا‌ها در این خیابان عرضه می شوند.از جمله خیابان های مهم در استانبول میتوان به خیابان استقلال ،خیابان بهاریه، خیابان بغداد ،خیابان نیسان تاسی و ...اشاره کرد.

بهترین خیابان های استانبول بهترین خیابان های استانبول

 

گشت و گذار در جزایر پرنسس استانبول

در جزایر پرنس به معنای واقعی آرامش، دست می یابید و از طرفی وجود مساجد ، کلیساها ، پلاژها ، رستوران ها و جنگل های بسیار اشتیاق و هیجان شما را برای بازدید از منطقه دو برابر می کند.این جزایر در کنار دریای مرمره واقع شده است و اگر از دوستداران غواصی هستید در محدوده ی این جزایر میتوانید به غواصی و شنا کردن بپردازید و همچنین این جزیره، محل مناسبی برای یافتن سوژه های ناب عکاسی است.

جزایر پرنسس در استانبول جزایر پرنسس در استانبول

 

رفتن به بهترین مراکز ماساژ در استانبول

همانگونه که در مطالب قبل گفتیم ماساژ یکی از قدیمی‌ترین روش های انسان برای آرامش گرفتن و فرار از آشفتگی‌ های زندگی بوده‌ است.این فرآیند در هر کشوری برگزار می گردد ولی در کشور ترکیه مراکز ماساژ و حمام های ترکی بسیار معروف است .مراکز ماساژ استانبول بیشتر در هتل های لوکس و 5 ستاره آن نهفته است .برای رفتن به این مراکز در هتل ها باید از قبل نوبت بزنید.در حمام های ترکی بخش زنانه و مردانه کاملا جداست.هزینه این حمام ها چندان زیاد نیست و کارکنان مجرب بعنوان ماساژور در این حمام ها فعالیت می کنند.

بهترین مراکز ماساژ در استانبول بهترین مراکز ماساژ در استانبول

 

خرید از بازارهای روزانه استانبول

تجربه خرید در استانبول بسیار فراتر از قدم زدن در چند مرکز خرید یا گشت زدن در بازارهاست. بازارهای خرید استانبول به صورت 24 ساعته فعالیت می کنند و اکثر این بازارها پر از صنایع دستی و عتیقه جات میباشد.فوت و فن کار در بازارهای استانبول به این صورت است که در این مکان ها باید بدانید که از کجا خرید کنید و چه زمانی چانه بزنید.پس اگر به استانبول سفر کردید یک روز از وقتتان را صرف گشت و گذار در بازارهای استانبول بگذرانید.از جمله بازارهای استانبول که پرفروش و شلوغ هستند میتوان به گرند بازار، بازار فاتح ، بازار اولوس و ... اشاره کرد.

بازارهای محلی استانبول بازارهای محلی استانبول

 

یک شب خاطره انگیز در تور کشتی تنگه بسفر استانبول

اگر به گشت و گذار در دریا علاقمندید و میخواهید شبی خاطره انگیز را بهمراه داشته باشید در تور کشتی استانبول شرکت کنید. تور کشتی تفریحی استانبول یکی از معروف ترین تورهای دریای دنیاست که طرفداران بسیار زیادی دارد.این تور بصورت نیم وقت در تنگه بسفر از ساعت 7 تا پاسی از شب برگزار می گردد و قیمت این تور بسته به نوع جایگاه در کشتی ، متغیر است. تور کشتی استانبول ترکیه شامل یک شام دلچسب در آغوش آب های زلال و همراهی با ستارگان و نوشیدنی های ترک، انواع برنامه های شاد و  .... می باشد.

  • ۹۷/۰۱/۰۹
  • somayeh azizi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی