ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

  • ۰
  • ۰

۱: هتل گرین پارک (The Green Park)

هتل گرین پارک در آنکارا هتل گرین پارک در آنکارا

هتل ۵ ستاره گرین پارک در یکی از بین المللی ترین نقاط آنکارا قرار دارد و دارای مزیت بزرگی چون نزدیکی به جاذبه های گردشگری آنکارا از جمله موزه آنتیکبیر آتاتورک نیز می باشد و تنها ۳۵ کیلومتر تا فرودگاه آنکارا فاصله دارد. در این هتل اتاق ها بسیار مجهز و با امکانات هستند و همگی دارای تجهیزات استاندارد و به‌ روز یک هتل ایده آل می باشد.یک تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ ای، یک گاو صندوق، حمام اختصاصی با سشوار، دمپایی مخصوص و لوازم‌ آرایش رایگان و یک مینی‌ بار و ... از جمله امکانات این هتل میباشد.

  • آدرس هتل گرین پارک آنکارا : Kızılırmak Mah. 1443. Cad. No:39 Çukurambar, 06510 Ankara, Turkey

 

۲: هتل شرایتون اند کنونشن سنتر (Sheraton Ankara Hotel & Convention Center)

هتل شرایتون اند کنونشن سنتر در آنکارا هتل شرایتون اند کنونشن سنتر در آنکارا

اگر قصد دارید همراه با خانواده و یا دوستان راهی شهر تاریخی آنکارا شوید، هتل شرایتون پیشنهاد ویژه ما به شماست و البته بهترین مکان برای اقامت شما در میان هتل های آنکارا است.این هتل ۵ ستاره در ۲٫۶ کیلومتری از ایستگاه مترو کیزیلای و ۳۵ کیلومتری از فرودگاه آنکارا قرار گرفته است .این هتل دارای ۳۱۱ اتاق است که هر یک از انها دارای امتیازات و ویژگی های منحصر به فرد خود بوده و دارای امکاناتی بی نظیر همچون اتاق های VIP، کرایه خودرو، حمل و نقل فرودگاهی، روم سرویس ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، خدمات تور، خشکشویی و دستگاه ATM می باشد.

  • آدرس هتل شرایتون آنکارا : Noktali Sokak Kavaklidere, 06700 Ankara, Turkey

 

۳: هتل لاتانیا آنکارا (Latanya Hotel)

هتل لاتانیا در آنکارا هتل لاتانیا در آنکارا

هتل لاتانیا یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره آنکارا میباشد که با توجه به موقعیت قرارگیری و امکانات، این هتل را می توان در حقیقت بعنوان برترین هتل در آنکارا معرفی کرد .این هتل ۵ ستاره در مرکز شهر واقع شده است و در چند قدمی مجلس ملی کبیر ترکیه و موزه آنیت کبیر آتاترک قرار گرفته است و بدلیل دسترسی راحت گردشگران به شبکه های حمل و نقل از جمله ایستگاه مترو کیزیالی ،سالانه میلیونها توریست برای اقامت این هتل را انتخاب میکنند. اتاق های هتل ۵ ستاره لاتانیا همه دارای وای فای مجانی می باشند. میز کار، گاوصندوق، چای قهوه ساز، دوش های خصوصی با دوش از امکانات هر اتاق می باشد.

  • آدرس هتل لاتانیا آنکارا : Buklum Sokak No:1 Kavaklidere, 06680 Ankara, Turkey

 

۴: هتل گرند آنکارا کنونشن سنتر (Grand Ankara Hotel Convention Center)

هتل گرند آنکارا کنونشن سنتر در آنکارا هتل گرند آنکارا کنونشن سنتر

هتل هتل گرند کنونشن سنتر از جمله بهترین هتل های پنج ستاره آنکارا است که در مجاورت مجلس قرار گرفته است .این هتل ۵ ستاره در نزدیکی مراکز خرید آنکارا و مرکز کنسرت بزرگ آنکارا واقع شده است.از ویژگی های مهم این هتل می توان به فاصله کم آن با مراکز تفریحی (پارک Kugulu) و همچنین ایستگاه مترو کیزیلای اشاره کرد که باعث راحتی هر چه بیشتر مسافران شده است. لازم بذکر است که در این هتل یک رستوران بی نظیر وجود دارد که می توانید در آنجا انواع غذاهای محلی ترکی و بین المللی را چشیده و امتحان کنید.

  • آدرس هتل گرند آنکارا کنونشن سنتر :Atatürk Blv. No:183 Kavaklidere, 06680 Ankara, Turkey

 

۵: هتل پوینت آنکارا (Point Hotel Ankara)

هتل پوینت در آنکارا هتل پوینت در آنکارا

این هتل که فاصله آن با فرودگاه بین المللی آنکارا حدودا۳۴ کیلومتر می باشد، از زیباترین هتل های در مرکز شهر آنکارا است که منظره کلیه اتاق های آن مشرف به چمنزار سرسبز و شهر بوده و از این حیث دارای امتیاز ویژه ای می باشد.فاصله ی این هتل ۵ ستاره و لوکس تا محله کیزیلای ۵ کیلومتر و تا معبد ۵ کیلومتر میباشد.این هتل زیبا از امکانات رفاهی و تفریحی بسیار مناسبی برخوردار است از جمله این امکانات میتوان به حمام ترکی و سونا  ، رستوران های متنوع با سرو خوراکهای بین المللی ، پارکینگ رایگان ، وای فای رایگان ، استخر سرپوشیده و ... اشاره کرد.

  • آدرس هتل پوینت آنکارا : ۱۰۰٫ Yıl Mah. 1427. Cad. No:11 Balgat,100. Yıl, Cankaya, 06530 Ankara, Turkey

 

۶: هتل آنادولا داون تاون آنکارا (Anadolu Hotels Downtown Ankara)

هتل آنادولا داون تاون در آنکارا هتل آنادولا داون تاون در آنکارا

هتل ۵ ستاره آنادولا داون تاون نیز یکی دیگر از هتل های ترکیه در شهر آنکارا است که در فاصله ۴۵۰ متری از ایستگاه مترو Sogutozu قرار گرفته است. یکی از بزرگترین امتیازات این هتل ارائه سرویس هایی ویژه زوج های جوان می باشد، به همین جهت هم بیش از نیمی از مسافران این هتل زوج های جوان می باشند.این هتل ۵ ستاره با داشتن گواهینامه Green Star و Green Key، Anadolu Hotels Downtown بعنوان یکی از هتل های معروف آنکارا شناخته شده است.هتل آنادولا داون تاون در نزدیکی بناهای تاریخی و در ۲۷ کیلومتری فرودگاه آنکارا واقع شده است.در اتاق های این هتل نیز انواع امکانات مورد نیاز همچون سرویس بهداشتی، حمام، گاوصندوق و… موجود می باشد و در رستوران هتل نیز انواع غذاهای ترکی ، اروپایی و محلی سرو می گردد.

  • آدرس هتل آنادولا داون تاون آنکارا : Bestepeler Mah. Yasam Cad. No. 7 / B Sogutozu, Ankara, 06520 Ankara, Turkey

 

۷: هتل بیلکنت اند کنفرنس سنتر آنکارا (Bilkent Hotel and Conference Center)

هتل بیلکنت اند کنفرنس سنتر در آنکارا هتل بیلکنت اند کنفرنس سنتر در آنکارا

هتل ۵ ستاره بیلکنت اند کنفرنس سنتر ، یکی از مدرن ترین هتل های نوساز در آنکار است که در منطقه بیلکنت واقع در غرب آنکارا .اقع شده است و تنها ۱۳ کیلومتر تا ایستگاه راه آهن فاصله دارد.این هتل ۵ ستاره و شیک از نظر مکانی در جای بسیار خوب و مناسب از جنبه دسترسی به مکانهای متنوع دیدنی قرار گرفته است و به دور از هر گونه شلوغی و سرو صدا میباشد.از جمله امکاناتی که این هتل مسافران تور آنکارا را راضی نگه داشته است شامل :پارکینگ ،صندوق امانات ،فروشگاه ،باغ ، پذیرش ۲۴ ساعته ، خدمات بلیط ، نگهداری چمدان‌ ها و ... میباشد.

  • آدرس هتل بیلکنت اند کنفرنس سنتر آنکارا : Universiteler Mah 1599 Cad.No:6, 06800 Ankara, Turkey

 

۸: هتل د آنکارا (The Ankara Hotel)

هتل د آنکارا هتل د آنکارا

در سفر خانوادگی معمولا در انتخاب هتل دقت بیشتری میشود و هتل های خانوادگی انتخاب می شوند .هتل The Ankara یکی از هتلهای ۵ ستاره آنکارا است که شرایط لازم برای اقامت خانوادگی را دارد .هتل The Ankara در فاصله ی ۲۸ کیلومتری از فرودگاه ،۲۰۰ متری ایستگاه مترو مال تپه و ۴٫۴ کیلومتری قلعه مشهور آنکارا قرار گرفته است. پارکینگ رایگان ، رستوران با طبخ غذاهای ترکی و محلی ، صبحانه رایگان ، استخر ، اینترنت رایگان ، ترانسفر فرودگاه و …. از جمله امکانات رفاهی این هتل پنج ستاره می باشد .

  • آدرس هتل د آنکارا : Celal Bayar Bulvarı No:78, 06930 Ankara, Turkey

 

۹: هتل موون پیک آنکارا (Movenpick Hotel Ankara)

هتل موون پیک در آنکارا هتل موون پیک در آنکارا

هتل پنچ ستاره لوکس هتل موون پیک در آنکارا در مرکز شهر آنکارا قرار گرفته است و تا مرکز ایستگاه اصلی اتوبوس در ۱ کیلومتر، تا دانشگاه فنی خاورمیانه ۴ کیلومتر، تا دانشگاه بیلکنت در ۷/۵ کیلومتر و تا آنیت کبیر در ۴/۵ کیلومتری فاصله دارد. هتل موونپیک ، هتلی زیبا و مدرن برای زوج های جوان است که خدمات این هتل یوال uall صبحانه ،ناهار ، شام و نوشیدنی به صورت رایگان به میهمانان و گردشگران تور آنکارا ترکیه ارائه داده می شود . هتل دارای استخر ، رستوران،ترانسفر فرودگاهی ، پارکینگ رایگان ، پارک ابی ، حمام ترکی ، سونا ،جکوزی و … می باشد .

  • آدرس هتل موون پیک آنکارا : Bestepeler Mah. Yasam Cad. No:1 Sogutozu, Yenimahalle, 06520 Ankara, Turkey

 

۱۰: هتل هیلتون سا آنکارا (Ankara HiltonSA)

هتل هیلتون سا در آنکارا هتل هیلتون سا در آنکارا

هتل هیلتون سا یکی دیگر از هتل های معروف و محبوب است که در قسمت تاریخی شهر و در نزدیکی فرودگاه آنکارا و مراکز خرید مدرن واقع شده است و با اندکی پیاده روی به دیدنی های جذاب شهر خواهید رسید. در این هتل پنج ستاره استقبالی گرم از سوی کارکنانی حرفه ای را خواهید دید. از خدمات و امکانات هتل هیلتون سا میتوان به وایفای پرسرعت رایگان ، خدمات اتاق ، صبحانه رایگان ، پارکینگ رایگان ، ترانسفر فرودگاه میتوان اشاره کرد.

  • آدرس هتل هیلتون سا آنکارا : Tahran Caddesi No:12, 06700 Ankara, Turkey

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی