ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

  • ۰
  • ۰

۱۰ تا از بهترین هتل های ۴ ستاره در آنتالیا

خیلی از ایرانیان موقع انتخاب تور آنتالیا مایلند که هتل محل اقامتشان را از بین هتل های منطقه آنتالیا انتخاب کنند و این باعث شده در شهر آنتالیا هتل های مجللی را تدارک ببینند .از مهمترین دلایل اصرار مردم به رزرو هتل در شهر آنتالیا دسترسی راحت به مراکز خرید و اماکن دیدنی آنتالیا می باشد .هتل های آنتالیا از تنوع زیادی برخوردارند از هتل 5 ستاره تاپ گرفته تا مهمان پذیرهای ارزان قیمت.برای افرادی که می خواهند یک تور با قیمت مناسب را در یک هتل تمیز و با خانواده سپری کنند ،بهترین پیشنهاد رزرو هتل های 4 ستاره آنتالیا ست هم قیمت مناسبی دارند و هم از نظر رفاهی ،آرامش خاصی را به دنبال دارد در این پست میتوانید با چند مورد از هتل های 4 ستاره آنتالیا آشنا شوید.

۱: هتل آی سی هتل ایرپورت (IC Hotels Airport)

هتل های ۴ ستاره آنتالیا هتل های ۴ ستاره آنتالیا

هتل آی سی ایرپورت یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های ۴ ستاره آنتالیا بشمار میرود که در نزدیکی فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار گرفته است و تنها ۱۰ دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد.این هتل ۴ ستاره از نطر امکانات و خدمات فرقی با هتل های ۵ ستاره آنتالیا ندارد فقط فرق این هتل در قیمتش میباشد.هتل ۴ ستاره آی سی ایرپورت تمیز، ساکت با حیاطی دوست داشتنی و کارکنانی خوش اخلاق است. اتاق ها امکاناتی مثل تلویزیون، سیستم تهویه، یخچال کوچک، حمام و … دارند و برخی از آنها دارای باکنی رو به باغ را دارا میباشند که این مورد بر جذابیت این هتل ۴ ستاره افزوده است.در مجموع دارای ۱۷۹ اتاق میباشد ،این اتاق ها بصورت استاندارد ،سوئیت، اتاق ویژه معلولین،کینگ سوئیت تفکیک می شوند.

  • آدرس هتل آی سی هتل ایرپورت آنتالیا :Guzelyurt Mevkii / Havaalani Yolu, 07980 Antalya, Turkey
  • تلفن هتل آی سی هتل ایرپورت آنتالیا :۰۰۹۰۲۴۲۴۶۳۱۰۱۰

 

۲: هتل بی بیزینس (B Business)

لیست هتل های ۴ ستاره آنتالیا لیست هتل های ۴ ستاره آنتالیا

هتل ۴ ستاره بی بیزنس از جمله بهترین هتل ها در آنتالیا می باشد فقط از آنجایی که این هتل در بقیه شهرهای ترکیه هم وجود دارد ،حواستان باشد آن را به اشتباهی نگیرید.فاصله ی این هتل ۴ ستاره تا موزه آنتالیا ۶ کیلومتر ،تا فرودگاه آنتالیا ۱۶ کیلومتر و در نزدیکی دیگر جاذبه های گردشگری آنتالیا قرار گرفته است.تمامی اتاق های این هتل نیز از انواع امکاناتی نظیر سیستم تهویه، اینترنت وایرلس و حمام برخوردار هستند و با توجه به امکانات و خدماتی که دارد گزینه ی بسیار عالی برا زوجین جوان میباشد.

  • آدرس هتل بی بیزینس آنتالیا : Fabrikalar Mahallesi Namik Kemal Bulvari No: 61 Kepez, 07090 Antalya, Turkey
  • تلفن هتل بی بیزینس آنتالیا :۰۰۹۰۲۴۲۴۲۵۲۱۲۱

 

۳: هتل بیلم های کلاس (Bilem High Class)

هتل های ۴ ستاره آنتالیا هتل های ۴ ستاره آنتالیا

یکی دیگر از بهترین هتل های ۴ ستاره در آنتالیا ، هتل بیلم های کلاس می باشد.میهمانان تور آنتالیا کعه عاشق سواحل زیبا و دیدنی آنتالیا هستند همواره ترجیح می دهند در این هتل اقامت کنند.فاصله ی هتل ۴ ستاره بیلم های کلاس تا رودگاه آنتالیا ۱۰ کیلومتر و تا دروازه باستانی و تاریخی هادریان ۱۰ دقیقه میباشد پس براحتی میتوانید به جاذبه های زبیعی و تاریخی انتالیا دسترسی پیدا کنید.امکانات تفریحی ، استخر ،ماساژ ،جکوزی ،استخر روباز ،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،حمام ترکی و بخار ،شیرجه ،حمام ترکی ،استخر سر پوشیده ،غواصی ،امکانات ورزشی ،مرکز بدنسازی و ... از جمله امکانات این هتل ۴ ستاره میباشد.

  • آدرس هتل بیلم های کلاس آنتالیا :Eski Lara Yolu Sirinyali Mah. 1512 Sk. , 07070 Antalya, Turkey
  • تلفن هتل بیلم های کلاس آنتالیا :۰۰۹۰۲۴۲۵۲۴۵۸۶۹

 

۴: هتل گریدا سیتی (Grida City)

قیمت هتل های ۴ ستاره آنتالیا قیمت هتل های ۴ ستاره آنتالیا

یکی از هتل های ۴ ستاره آنتالیا ترکیه در مرکز شهر ،هتل گریدا سیتی نام دارد. این هتل ۴ ستاره در امتداد پارک فرهنگی بین المللی، مرکز کنگره و نمایشگاهی هرم شیشه ای، مرکز فرهنگی آتا ترک و کلوپ حرفه ای تنیس آنتالیا واقع شده است و تنها ۱۲ کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد .از جمله ویژگی هایی که این هتل را نسبت به دیگر هتل های ۴ ستاره ترکیه برتری بخشیده است دسترسی راحت به شبکه های حمل و نقل و فاصله ی نه چندان زیاد آن به مکان های تاریخی و فرهنگی آنتالیا میباشد. هتل ۴ ستاره گریدا سیتی آنتالیا در مجموع دارای ۹۹ اتاق دارد. اتاق ها بزرگ و دارای دکوراسیونی شیک و لوکس هستند.

  • آدرس هتل گریدا سیتی آنتالیا :Meltem Mah. Sakıp Sabancı Blv. No:12, 07050 Antalya, Turkey
  • تلفن هتل گریدا سیتی آنتالیا : ۰۰۹۰۲۴۲۲۳۸۵۵۰۰

 

۵: هتل هالیدی این (Holiday Inn)

اسامی هتل های ۴ ستاره آنتالیا اسامی هتل های ۴ ستاره آنتالیا

این هتل منحصر به فرد واقع در منطقه لارا آنتالیا، یکی از بهترین هتل های آنتالیا، یک انتخاب ایده آل برای کسانی ست که پول برایشان اهمیتی ندارد و ترجیح می دهند چند روزی را در ناز و نعمت و در نزدیکی سواحل زیبای لارا باشند.فاصله ی هتل ۴ ستاره هالیدی این آنتالیا تا مرکز خرید تراسیتی ۵ کیلومتر ،تا فرودگاه آنتالیا ۷ کیلومتر و تا برج ساعت ۹ کیلومتر میباشد.هتل هالیدی این آنتالیا هتلی، مجلل و تمیز ایت که غذاهای عالی و بین المللی در رستوران های آن سرو می شود و از جمله امکانات این هتل ۴ ستاره میتوان به پارکینگ رایگان ، استخر روباز ، مرکز آبگرم و سلامتی ، رستوران ، وای فای ، شاتل فرودگاه و ... اشاره کرد.

  • آدرس هتل هالیدی این آنتالیا :Guzeloba Mah. 2290 Sok. No:5 , 07230 Antalya, Turkey
  • تلفن هتل هالیدی این آنتالیا : ۰۰۹۰۲۴۲۳۴۵۸۸۸۸

 

۶: هتل بست وسترن پلاس خان (Best Western Plus Khan)

نام هتل های ۴ ستاره آنتالیا نام هتل های ۴ ستاره آنتالیا

هتل ۴ ستاره بست وسترن پلاس خان، هتلی زیبا، شیک و مدرن است که در مناسب ترین مکان تاریخی آنتالیا یعنی منطقه کالیچی قرار دارد. این هتل زیبا حدودا ۴ کیلومتر تا ساحل کنیالتی و ۱۰ کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا،تا ساحل لارا ۱۱ کیلومتر فاصله دارد و به دلیل نزدیکی به جاذبه های آنتالیا و شبکه های حمل و نقل اعم از ایستگاه اتوبوس ،سالانه میزبان میلیونها مسافر از سرتاسر دنیا میباشد. لابی با پذیرش و چک‌ اوت ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، رختکن و آسانسور،پارکینگ و ...از جمله امکانات این هتل ۴ ستاره میباشد.

  • آدرس هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا :Kazim Ozalp Cad. No: 55, 07000 Antalya, Turkey
  • تلفن هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا :۰۰۹۰۲۴۲۲۴۸۳۸۷۰

 

۷: هتل آسپن (Aspen)

هتل های چهار ستاره آنتالیا هتل های چهار ستاره آنتالیا

هتل ۴ ستاره آسپن آنتالیا ‏در فاصله ی ۲۰۰ متری از ساحل مرمرلی قرار دارد و تا فرودگاه آنتالیا تنها ۲۰ دقیقه فاصله دارد. این هتل اقامتگاهی مناسب با تمامی امکانات لازم برای افرادی است که می خواهند سفری دلچسب داشته باشند.اتاق های این هتل ۴ ستاره بسیار ساکت و آرام و تمیز و دارای بالکنی رو به باغ و دریا هستند . شیشه های دو جداره اتاق ها باعث جلوگیری از ورود صداهای بیرون داخل اتاق می شود.

  • آدرس هتل آسپن آنتالیا : Kilicaslan Mah. Mermerli Sok. No25, Kaleici, 07100 Antalya, Turkey
  • تلفن هتل آسپن آنتالیا : ۰۰۹۰۲۴۲۲۵۵۵۲۰۶

 

۸: هتل الگانس ایست (Elegance East)

بهترین هتل های چهار ستاره آنتالیا بهترین هتل های چهار ستاره آنتالیا

هتل ۴ ستاره الگانس ایست یکی از مجلل و لوکس ترین هتل های ترکیه میباشد که در منطقه کالیچی واقع شده است .فاصله ی هتل الگانس تا تا فرودگاه آنتالیا ۱۴ کیلومتر ،تا ساحل مرمرلی و ساحل کنیالتی ۱۵ دقیقه میباشد .از جمله ویژگی هایی که مسافران ترجیح می دهند در این هتل اقامت کنند، فاصله ی نه چندان زیاد آن تا مراکز خرید و آثار باستانی آنتالیا می باشد. هتل چهار ستاره الگانس ایست شامل ۲۵ اتاق با بهترین امکانات است که این اتاق ها با قیمتی مناسب در اختیار مسافران قرار میگیرد.

  • آدرس هتل الگانس ایست آنتالیا : Barbaros Mah. Ataturk Cad. No: 42/C Muratpasa Kaleici, Kaleici, 07100 Antalya, Turkey
  • تلفن هتل الگانس ایست آنتالیا : ۰۰۹۰۲۴۲۲۴۴۰۰۴۴

 

۹: هتل بلکون کلاب (Belkon Club)

هتل ۴ ستاره بلکون کلاب در منطقه ی بلک شهر آنتالیا قرار گرفته است. این هتل مجهز و مدرن در منطقه ای ساحلی با آب و هوای مطبوع و دلپذیر قرار دارد. اطراف و در حیاط هتل درختان انبوه و فضای سبز بی نظیری قرار دارد.هتل بلکون کلاب مساحتی بالغ بر ۱۰ هکتار را به خود اختصاص داده است و کلیه خدمات بصورت ALL در اختیار میهمانان قرار میگیرد. ۱۸۲ اتاق های بلکون بسیار زیباست و دارای امکانات کاملی از جمله تلویزیون ، مینی بار، تهویه مناسب و اینترنت بی سیم است. در رستوران اصلی هتل غذاها به صورت بوفه در وعده های غذایی مختلف ارائه می گردد. اتاق های هتل مدل های متفاوتی دارند از جمله اتاق استاندارد و اتاق خانوادگی با تمامی امکانات رفاهی.

  • آدرس هتل بلکون کلاب آنتالیا : Uckum Tepesi Antalya, 07510 Belek, Turkey
  • تلفن هتل بلکون کلاب آنتالیا : ۰۰۹۰۲۴۲۲۷۲۷۹۱۵

 

۱۰: هتل گرند پارک لارا (Grand Park Lara)

هتل های ۴ ستاره انتالیا لارا هتل های ۴ ستاره انتالیا لارا

همانطور که از نامش پیداست این هتل در منطقه لارا آنتالیا قرار گرفته است و جزو یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های ۴ ستاره ترکیه بشمار می آید.فاصله ی این هتل تا فرودگاه آنتالیا ۱۴ کیلومتر و تا شهر آنتالیا ۱۶ کیلومتر میباشد .برخی از مسافران به دلیل راضی بودن از خدمات این هتل ،آنرا بعنوان یکی از هتل های ۵ ستاره منطقه لارا پیش بینی کرده اند.اتاق‌ های هتل گرند پارک لارا همگی مجهز به تهویه مطبوع ، بالکن ، مینی‌بار ، تلویزیون ، کانال موسیقی ، سشوار ، تلفن ، صندوق امانات ، توالت و حمام (با وان حمام یا دوش) هستند و در مجموع دارای ۴۷۲ اتاق استاندارد و ۴ ساختمان مجزا و جداگانه است .

  • آدرس هتل گرند پارک لارا آنتالیا : Kemerağzı Tesisler Cad. No: 339 Lara-Aksu-Antalya / TURKEY, 07100 Lara, Turkey
  • تلفن هتل گرند پارک لارا آنتالیا : ۰۰۹۰۲۴۲۳۵۲۴۴۴۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی