ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

  • ۰
  • ۰

مردم زیادی در جهان دوست دارند روزهای تعطیلشان را با خانواده یا دوستان در ساحل های زیبا بگذرانند به همین منطور سواحل زیادی در شهر آنتالیا وجود دارد که اکثر آنها به خاطر هوای خوب و طبیعت زیبا جمعیت زیادی را به سوی خود فرا می‌ خوانند. یکی از این سواحل دنج و دوست داشتنی ،ساحل کنیالتی نام دارد.

ساحل کنی آلتی آنتالیا ساحل کنی آلتی آنتالیا

کنیالیی یکی از بهترین سواحل آنتالیا بشمار می رود که بعد از ساحل لارا با توجه به نظرات گردشگران تور آنتالیا امتیاز خوبی را به خود اختصاص داده است.ساحل کنیالتی در قسمت غربی آنتالیا و در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است و تنها ۳ کیلومتر تا بندر آنتالیا فاصله دارد.اگر با هدف آرامش روح و روان می خواهید به این ساحل بروید، گزینه ی مناسبی را انتخاب نکرده اید زیرا این یک ساحل عمومی و در تمامی روزهای سال شلوغ میباشد.

ساحل کنیالتی آنتالیا ساحل کنیالتی آنتالیا

سواحل Konyaalti با دارا بودن چشم اندازی هیجان انگیز و هوای پاک، مکانی بسیار زیبا و آرامش بخش برای لذت بردن از تعطیلات و اوقات فراغت خصوصا در فصل تابستان و بهار می باشد و گزینه ی مناسبی برای انجام تفریحات آبی ازجمله غواصی ، شنا کردن ،قایق سواری و ... میباشد.چنانچه قصد رفتن به این ساحل را دارید و در مرکز شهر مستقر هستید ،سوار تراموا سمت غرب شوید و در آخرید ایستگاه پیاده شوید.

ساحل کنیالتی انتالیا ساحل کنیالتی انتالیا

ساحل کنیالتی آنتالیا یک ساحل بسیار تمیز و مناسب برای پیاده روی با اهل خانواده و دوستان است.در این ساحل امکانات متنوعی برای توریستان در نظر گرفته شده است از جمله این امکانات میتوان به غرفه های فروش اسنک، کافه، رستوران، درختان سایه دار، صندلی ها و چترهای مخصوص ساحلی، پارکینگ، پارک جنگلی و ... اشاره کرد.سرتاسر این ساحل را سنگریزه های سرسخت و سفت و بلند پوشیده است و عذه ی زیادی ترجیح می دهند برای عکاسی به این صخره های زیبا بروند و عکس یادگاری بیندازند.

ساحل کنیالتی آنتالیا ترکیه ساحل کنیالتی آنتالیا ترکیه

Konyaalti Beach Antalya Konyaalti Beach Antalya
  • ۹۷/۰۱/۱۴
  • somayeh azizi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی