ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

  • ۰
  • ۰

هتل 4 ستاره آنمون در شهر آنکارا و در منطقه کاواکلیدر واقع شده است.این هتل یکی از هتل های خوب آنکارا محسوب می شود و امکاتان خوبی متناسب با استاندارد های بین المللی هتل داری برای مهمانان خود در نظر گرفته است و دارای بالکنی با چشم انداز زیبایی میباشد.

هتل آنمون آنکارا



اتاق های هتل آنمون در آنکارا دارای محیطی روشن و دکوراسیونی زیبا هستند و مجهز بودن به سیستم تهویه هوا،حمامی لوکس،تلویزیون ال سی دی،مینی بار و اینترنت از امکانات ارائه شده در اتاق ها برای ایجاد محیطی آرام و اقامتی خوش توسط مسئولین هتل آنمون می باشند در ضمن تمیزی و کیفیت بالای ملحفه های به کار رفته برای تخت ها از مواردی است که مهمانان تور آنکارا از آن تعریف نموده اند. اتاق هایی پاک و بدون سیگار برای افراد فراری از دود و اتاق ها و امکاناتی برای معلولین از دیگر اتاق های هتل می باشند در مجموع دارای 83 اتاق می باشد.

هتل آنمون در آنکارا

هتل آنمون در آنکارا

امکانات و خدمات هتل آنمون آنکارا شامل : رستوران ،صرافی ،خشکشویی، پذیرش شبانه روزی، انبار ،بار ، چمدان کرایه خودرو ، اتو کشی، نظافت کفش، سالن نشست و مهمانی ،مرکز کسب و کار ،فکس و فتوکپی، اتاق VIP ،آسانسور ،اینترنت وای فای، پارکینگ ،گرمایش، امکانات برای معلولین، بخش های بدون سیگار و ... میباشد.

هتل Anemon Ankara

رزرو هتل آنمون آنکارا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی