ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

  • ۰
  • ۰

کسانی که قصد سفر به استانبول را دارند و می خواهند طعم غذاهای اصیل ترکی و بین المللی را بچشند ،ما در اینجا راهنمای جدید و منحصر به فرد در مورد رستوران های استانبول را فراهم کرده ایم تا شما در انتخاب رستوران راحتتر باشید در ضمن غذاهای این رستوران ها گرچه کمی گران است ولی در هیچ جای دنیا نمی توانید آنها را بیابید.

 رستوران های معروف استانبول


1. رستوران Ulus 29 استانبول

رستوران Ulus29 در سال 1993 افتتاح گردید و به خاطر روش منحصر بفردش در تهیه غذاهای ترکی و بین المللی با استفاده از مواد اولیه محلی و عمدتا به خاطر غذاهای لذیذی که سر آشپز حرفه اییش تهیه میکند، به عنوان یکی از بهترین رستوران ها در استانبول شناخته شده است و تراس این رستوران مشرف به تنگه ی زیبای بسفر و پل های استانبول است در ضمن این رستوران انواع نوشیدنیها را دارا می باشد.

 معروف ترین رستوران های استانبول
معروف ترین رستوران های استانبول

 

2. رستوران Topaz استانبول

رستوران توپاز استانبول در دهم نوامبر سال 2007 بروی مسافران تور استانبول در گوموش سیو افتتاح شد و چشم اندازه زیبایی از بسفروس دارد. این ستوران  گلچینی از تجربه غذا خوردن روی میزهای لوکس و دکوراسیونی مدرن و خوردن غذاهای مدیترانه ای و عثمانی را ارائه میدهد.این رستوران دارای دو منوی سنتی و مدرن می باشد ،اینجا یکی از بهترین مکان ها در تنگه ی بسفر برای صرف ناهار و شام است و در آن می توانید ترکیب خوبی از انواع غذاها را تجربه کنید.

بهترین رستوران های استانبول
بهترین رستوران های استانبول

 

3. رستوران Banyan استانبول

رستوران بانیان دارای یک ساختمان تاریخی می باشد که انواع غذاهای آسیایی را ارائه میدهد و نمای زیبا به شهر استانبول دارد و در داخل و خارج این رستوران چراغ های رنگی بسیاری بکار رفته است در نتیجه رستوران بایان شما را به سفری برای خوردن غذاهای ترکیبی آسیایی معاصر و منوی انتخابی ساخته سرآشپز معروفش می برد در ضمن در کشورهای دیگر

لیست بهترین رستوران های استانبول
لیست بهترین رستوران های استانبول

 

4. رستوران Mikla استانبول

رستوران میکلا یکی از مشهورترین رستوران های ترکیه می باشد که در شهر زیبای استانبول واقع شده است .میکلا در سال 2005 در بالاترین طبقه Marmara Pera افتتاح گردید و مجموعه ای از غذاهای اسکاندیناویایی و ترکی را ارائه میدهد .با رفتن به این رستوران می توانید نمایی از کل شهر را مشاهده کنید.

رستوران های معروف در استانبول
رستوران های معروف در استانبول

 

5. رستوران Sunset Grill استانبول

رستوران سانست گریل به دلیل اینکه در بخش بالایی منطقه شیک Ulus قرار گرفته است سالانه میزبان میلیونها توریست داخلی و خارجی می باشد.این رستوران علاوه بر غذاهای ژاپنی و بین المللی ،غذاهای ترکیه ای را هم ارائه میدهد .در این رستوران میتوانید انواع نوشیدنی های ارزان و گران قیمت را بیابید .

رستوران های معروف استانبول و عکس
رستوران های معروف استانبول و عکس

 

6. رستوران Astiane استانبول

رستوران آستین در قله Edirnekapı قرار گرفته است و به مجموعه رستوران هایی با چشم انداز زیبا در میان غذاخوری های معروف استانبول اضافه شده است. رستوران موقعیت مکانی بی نظیری با چشم انداز مناطق تاریخی استانبول دارد.

رستوران های معروف در استانبول
رستوران های معروف در استانبول

چنانچه رستوران دیگری مدنظر شماست می توانید جهت اطلاعات آن رستوران با ما تماس گرفته و بهترین گزینه را برا غذا خوردن انتخاب کنید .از دیگر رستوران های معروف استانبول میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رستوران Feriye Palace استانبول
  • رستوران برج مایدن استانبول
  • رستوران 16 Roof استانبول
  • رستوران Zuma استانبول
  • رستوران Nicole استانبول

نظرات (۱)

زیبا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی