ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

  • ۰
  • ۰

یکی از شهرهایی که باید حتما لذت سفر به آنجا را داشته باشید شهر آنتالیا در کشور ترکیه است که مجموعه ای از بهترین جاذبه های گردشگری را در خود گنجانده است. این شهر از نظر طبیعت و فضای سبز یکی از زیبا ترین شهرهای کشور ترکیه و جهان محسوب می شود. شما برای اقامت در این شهر باید حتما از پیش از سفر خود هتل های محبوب آنتالیا را در نظر داشته باشید تا با آسودگی از سفر خود لذت ببرید.

لیست بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا




1. هتل 5 ستاره مردان پلاس آنتالیا

در هتل mardan palace بالاترین استانداردها را همراه با عالی ترین سرویس ها به میهمانان عزیز تقدیم می کنند. این هتل در سال 2009 در منطقه lara بازگشایی شده است. فاصله این هتل تا مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر می باشد.در این هتل 546 اتاق بسیار مجهز و با امکانات وجود دارد که دارای تمامی تجهیزات استاندارد و به‌ روز یک هتل ایده آل می باشد.گفتنی است رستوران موجود در این هتل از بهترین رستوران های منطقه است که انواع غذاهای محلی ،ترکی و البته بین المللی را به میهمانان خود ارائه می دهد.

هتل های 5 ستاره آنتالیا لارا
هتل های 5 ستاره آنتالیا لارا

 

2. هتل 5 ستاره کروانسرای آنتالیا

در ابتدا بد نیست این نکته را بدانید که آنتالیا در ترکیه همیشه بهترین هتل ها را داشته است که از میان آنها هتل کروانسرای لارا آنتالیا بی تردید برترین آنهاست. هتل Kervansaray در سال 2005 در زمینی بالغ بر 110000 متر مربع به شکل u مانند ساخته شد و دارای 9 طبقه اصلی می باشد.این هتل دارای 575 اتاق است که هر یک از انها دارای امتیازات و ویژگی های منحصر به فرد خود بوده و دارای امکاناتی بی نظیر همچون اتاق های VIP، کرایه خودرو، حمل و نقل فرودگاهی، روم سرویس 24 ساعته، تبدیل ارز، خدمات تور، خشکشویی و … می باشد.

 هتل های 5 ستاره آنتالیا
هتل های 5 ستاره آنتالیا

 

3. هتل 5 ستاره دلفین امپریال آنتالیا

هتل Delphin Imperial را میتوان بعنوان بهترین هتل های آنتالیا معرفی کرد که دارای استخرخای مجهز همراه با کلیه امکانات مورد نیاز گردشگران می باشد.این هتل با برخورداری از 650 اتاق خود همراه با زمین بازی بزرگی که برای کودکان تعبیه کرده، بدلیل فاصله بسیار کمی که تا فرودگاه آنتالیا دارد، همواره از بیشترین شانس برای انتخاب توسط توریست های ترکیه قرار داشته است.

هتلهای 5 ستاره uall انتالیا
هتلهای 5 ستاره uall انتالیا

 

4. هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا هتلی شیک، زیبا و مدرن است که در منطقه ای دنج و زیبا در در امتداد سواحل زیبای مدیترانه و در منطقه ی گردشگری بلک قرار گرفته است. این هتل زیبا دارای منظره ی چشم نواز و فوق العاده ای است.فاصله این هتل تا شهر بلک 2 کیلومتر ،تا مرکز شهر آنتالیا 35 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 25 کیلومتر می باشد. همچنین از دیگر ویژگی های منحصر به فرد هتل آدم و حوا رستوران فوق العاده شیک و مدرن است که بهترین غذاهای دریایی، مدیترانه ای، ترکی و بین المللی را به مهمانان این هتل پنج ستاره عرضه می کند.

عکس هتل های 5 ستاره آنتالیا
عکس هتل های 5 ستاره آنتالیا

 

5. هتل 5 ستاره کریستال سان سیت آنتالیا

هتل Crystal Sunset یکی از هتل های لوکس و گران قیمت در منطقه سیده می باشد.فاصله این هتل 5 ستاره تا مرکز شهر 70 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی حدود ا ساعت می باشد .این هتل بسیار زیبا که با مناظرگرمسیری و طبیعی آراسته شده، دارای استخر بزرگ روباز، آبگرم و خدمات ماساژ و ارائه پنج نوع غذای مختلف در هر وعده ی غذایی می باشد. این هتل از بهترین انتخاب ها برای تور ترکیه است و دارای 500 اتاق با امکانات : سالن بازی کودکان، مرکز خرید، رستوران،حمل و نقل فرودگاهی،خدمات خشکشویی و … می باشد.

 قیمت هتل های 5 ستاره آنتالیا
قیمت هتل های 5 ستاره آنتالیا

 

6. هتل 5 ستاره وایکینگ استار آنتالیا

هتل 5 ستاره وایکینگ استار در منطقه ی کمر شهر آنتالیا قرار گرفته است. این هتل مجهز و مدرن در منطقه ای ساحلی با آب و هوای مطبوع و دلپذیر قرار دارد. اطراف هتل درختان انبوه و فضای سبز بی نظیری قرار دارد. فاصله ی هتل تا فرودگاه 90 کیلومتر و تا مرکز شهر فاصله ی چندانی ندارد.تمامی اتاق های این هتل بالکن اختصاصی دارند و برخی از اتاق ها دارای منظره ی دریا هستند ،اتاق ها مدل های متفاوتی دارند از جمله اتاق استاندارد و اتاق خانوادگی با تمامی امکانات رفاهی.

نام هتل های 5 ستاره آنتالیا
نام هتل های 5 ستاره آنتالیا

 

7. هتل 5 ستاره رویال سگینوس آنتالیا

هتل royal seginusیکی از هتل های 5 ستاره در منطقه لارا می باشد .این هتل در سال 2017 افتتاح و زمینی بالغ بر 70 هزار مترمربع ساخته شده است. استخر های رو باز زیبا و رستوران های آرام با یک سالن ورزشی از تجهیزات کامل کننده آن می باشند.498 اتاق هتل مجهز به سیستم تهویه هوا، بالکن مخصوص به مسافران، حمام مخصوص به هر اتاق و دیگر تجهیزات در نظر گرفته شده برای هتل می باشند در ضمن بعضی اتاق ها با تدابیر خاصی کامل شده اند.

بهترین هتل های 5 ستاره انتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره انتالیا

این شهر از نظر طبیعت و فضای سبز یکی از زیبا ترین شهر دنیا محسوب می شود. شما برای اقامت در این شهر باید حتما از پیش از سفر خود هتل های محبوب آنتالیا را در نظر داشته باشید تا با آسودگی از سفر خود لذت ببرید علاوه بر موارد بالا در قسمت زیر به چند مورد از هتل های 5 ستاره uall آنتالیا خواهیم پرداخت.

  • هتل رامادا ریزورت آنتالیا
  • هتل پالوما رنسانس آنتالیا
  • هتل مدر آنتالیا
  • هتل باروت کمر آنتالیا
  • هتل ویند آف لارا آنتالیا
  • هتل شروود کلاب آنتالیا
  • و…

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی