ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

  • ۰
  • ۰

آنتالیا یکی از اصلی ترین مراکز گردشگری در ترکیه است که همواره میزان موج عظیمی از جمعیت گردشگر سرازیر به این کشور بوده است. اگر شما هم قصد سفر به آنتالیا را دارید، می توانید در بهترین هتل های آن اقامت کنید تا هیچ گونه کاستی از بابت حضور در این کشور نداشته باشید! ما یکی از لوکس ترین و برترین هتل های ترکیه بنام هتل وو کرملین پالاس را به شما معرفی خواهیم کرد.

تور هتل وو کرملین پالاس

این هتل 5 ستاره در سال 2003 میلادی با مساحتی بالغ بر 75000 متر مربع در منطقه لارا در محدوده کوندو ساخته شده است.فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 17کیلومتر و تا فرودگاه 20 کیلومتر می باشد.دسترسی به جاذبه های دیدنی و گردشگری منطقه زیبای لارا و طبیعت چشم نواز آن از دیگر مزایای موقعیت جغرافیایی مناسب آن است.

هتل وو کرملین پالاس ترکیه

هتل وو کرملین پالاس در مجموع دارای 874 اتاق میباشد. این اتاقها شامل اتاق استاندارد، اتاق لوکس بزرگ، اتاق معلولین، رابط اتاق خانوادگی و سوئیت های زیبا میشوند.محیط داخلی این اتاقها روشن و دارای دکوراسیونی زیبا میباشند.مجهز بودن به سیستم تهویه هوا ،حمام لوکس ،تلویزیون ال سی دی ،مینی بار و اینترنت از امکانات ارائه شده در این اتاق هاست.با وجود بالکن میتوانید نمای زیبا و چشم نوازی از طبیعت و ساحل را تماشا کنید. از دیگر امتیازهای اقامت در این هتل،امکان صرف هر سه وعده در اتاق می باشد و با چنین امکاناتی جزو یکی از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا ثبت شده است.

  • آدرس هتل وو کرملین انتالیا :Lara Bölgesi Kundu Mevkii Antalya, 07110 Lara, Turkey
اتاق هتل وو کرملین پالاس
اتاق هتل وو کرملین پالاس

 

تصاویر هتل وو کرملین پالاس ترکیه

امکانات هتل وو کرملین آنتالیا
امکانات هتل وو کرملین آنتالیا
هتل وو کرملین آنتالیا
هتل وو کرملین آنتالیا
قیمت هتل وو کرملین انتالیا
قیمت هتل وو کرملین انتالیا
هتل وو کرملین انتالیا
هتل وو کرملین انتالیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی