ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

  • ۰
  • ۰

 در تور آنتالیا یکی از مواردی که با دقت توسط گردشگران مورد بررسی قرار می گیرد ، هتل محل اقامت است . با انتخاب یک هتل خوب میتوانید از بسیاری از تفریحات آنتالیا بی نیاز شوید و ساعت های خوشی را در هتل سپری کنید . یکی از هتل های پیشنهادی ما برای سفر به آنتالیا ، هتل دایما بیز می باشد .فاصله ی این هتل تا شهر آنتالیا 40 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 1 ساعت میباشد و دارای ساحل شنی اختصاصی به طول 350 متر در سواحل دریای مدیترانه است و طبیعت چشم نواز آن از دیگر مزایای موقعیت جغرافیایی مناسب آن است.

Daima Biz Hotel
Daima Biz Hotel

525 اتاق مجلل هتل 5ستاره دایما بیز آنتالیا دارای محیطی روشن اند و دارای دکوراسیون خاص با رنگ آبی هستند.اتاقها به این صورت تقسیم بندی می شوند :اتاق استاندارد 29 متری،اتاق خانوادگی 58 متری،اتاق استاندارد بزرگ 35 متری،اتاق ویژه معلولین 29 متری و اتاق استاندارد بزرگ 35 متری.مجهز بودن به سیستم تهویه هوا ،حمامی لوکس ،تلویزیون ال سی دی ،مینی بار و اینترنت از امکانات ارائه شده در اتاق ها برای ایجاد محیطی آرام و اقامتی خوش برای مسافران تور آنتالیا می باشند و بالکنی دلباز با منظره ای زیبا به دریای مدیترانه و مشرف به استخر و باغ ها از دیگر ویژگی آن ها می باشند.

اتاق هتل دایما بیز آنتالیا
اتاق هتل دایما بیز آنتالیا

 

اطلاعات هتل دایما بیز آنتالیا

  • آدرس هتل دایما بیز آنتالیا :Kiriş Mahallesi, Sahil Cd. No:50, 07820 Kemer/Antalya, Turkey
  • تلفن هتل دایما بیز آنتالیا :00902423468670

 

تصاویر هتل دایما بیز انتالیا

هتل دایما بیز در آنتالیا
هتل دایما بیز در آنتالیا
امکانات هتل دایما بیز آنتالیا
امکانات هتل دایما بیز آنتالیا
تور هتل دایما بیز آنتالیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی