ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

  • ۰
  • ۰

 سپری کردن تور آنتالیا در یکی از هتل های ۵ ستاره لوکس، سفر خوشی را برای شما به دنبال دارد.هتل های ۵ ستاره آنتالیا با داشتن امکانات تفریحی مناسب و خدمات عالی سعی در جلب رضایت گردشگران دارند و برخی از آنها در این زمینه موفق بوده اند . یکی از این هتل ها در بلک آنتالیا ، هتل 5 ستاره پاپیلون آیشا در آنتالیا است که با توجه به رضایتمندی گردشگران ، در لیست بهترین هتل های آنتالیا قرار گرفته است . در زیر می توانید با این هتل آشنا شوید.

هتل پاپیلون آیشا بلک آنتالیا


هتل 5 ستاره پاپیلون آیشا در منطقه توریستی بلک آنتالیا قرار گرفته است.این هتل 5 ستاره و لوکس در سال 2001 میلادی در زمینی به 600000 متر مربع ساخته شد و تنها 35 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و توسط دریای بیکران و جنگل های انبوه احاطه گردیده است.یکی از ویژگی هایی که این هتل را در منطقه بلک برتری بخشیده است فاصله نه چندان زیاد آن با مراکز خرید بلک و سواحل آن میباشد چرا که براحتی مسافران تور آنتالیا میتوانند به تفریحات آبی دسترسی پیدا کنند و بعد از کلی گشت و گذار به محل اقامت خود برگردند.

هتل 5 ستاره پاپیلون آیشا در آنتالیا
هتل 5 ستاره پاپیلون آیشا در آنتالیا

هتل پنج ستاره پاپیلون آیشا بلک دارای 363 اتاق استاندارد،خانوادگی و 5 طبقه اصلی میباشد.در این اتاقهای هتل مینی بار، رادیو صفحه تخت، امکانات اتو و گاوصندوق در کنار دستگاه مرتب سازی قهوه قرار گرفته اند.این اتاقها بسیار بزرگ و جا دار هستند و با رنگ های ملایم طراحی شده اند و دارای دکوراسیونی زیبا هستند.این هتل با چنین امکاناتی جزو یکی از لوکس ترین هتل های آنتالیا ثبت شده است و سالانه میلیونها گردشگر برای اقامت این هتل 5 ستاره را بر میگزینند.

اتاق هتل پاپیلون آیشا 5ستاره
اتاق هتل پاپیلون آیشا 5ستاره

اطلاعات هتل پاپیلون ایشا بلک

  • آدرس :Ileribasi Mevkii Antalya, 07500 Belek, Turkey
  • تلفن :00902427101200

 

تصاویر هتل پاپیلون ایشا بلک آنتالیا

هتل پاپیلون آیشا آنتالیا ترکیه
هتل پاپیلون آیشا آنتالیا ترکیه
هتل 5 ستاره بلک پاپیلون آیشا
هتل 5 ستاره بلک پاپیلون آیشا
هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی