ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

  • ۰
  • ۰

در تور آنتالیا یکی از مواردی که با دقت توسط گردشگران مورد بررسی قرار می گیرد ، هتل محل اقامت است . با انتخاب یک هتل خوب میتوانید از بسیاری از تفریحات آنتالیا بی نیاز شوید و ساعت های خوشی را در هتل سپری کنید . یکی از هتل های پیشنهادی ما برای سفر به آنتالیا ،هتل سی لایف فامیلی انتالیا می باشد . این هتل ۵ ستاره تا فرودگاه 12 کیلومتر و از مرکز شهر آنتالیا 5 دقیقه فاصله دارد و به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری شهر به یکی از گزینه های مناسب برای اقامت گردشگران تور آنتالیا تبدیل گردیده است.

هتل سی لایف فامیلی ریزورت آنتالیا

هتل سی لایف فامیلی 240 اتاق معمولی،استاندارد و خانوادگی دارد که در اندازه و طراحی متفاوت پاسخ گوی نیازهای گردشگران تور آنتالیا هستند.محیط هتل سیلایف بسیار دلباز و دلنشین است و چیدمان و رنگ های ملایم بکار رفته در طراحی اتاق های آن به این امر بسیار کمک کرده است. اتاق های هنل سی لایف دارای امکاناتی از جمله روم سرویس 24 ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ،تهویه مطبوع ،تلویزیون ال سی دی ،ماهواره ،یخچال ،مینی بار ،حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ،صندوق امانات ،کلید الکترونیکی و . . . هستند و بالکن رو به دریای مدیترانه یکی از ویژگی های خوب این اتاق ها محسوب می شود پس اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید مطمئن باشید سی لایف آنتالیا یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا است.

اتاق هتل سی لایف در آنتالیا
اتاق هتل سی لایف در آنتالیا

یکی از معروف ترین ویژگی های این هتل 5 ستاره، 7 رستوران مجلل و با کیفیت آن است؛ که علاوه بر برخورد عالی گارسون ها و مسئولین آن، شما با منوی بلند بالایی از انواع و اقسام غذاهای مدیترانه ای،ژاپنی، گوشتی، دریای و… در این رستوران رو به رو خواهید شد.کافی ست تا نگاهی به چند عکس از این هتل بیندازید تا از رویایی بودن آن به وجد بیایید!

اطلاعات هتل سی لایف در انتالیا

  • آدرس هتل سی لایف انتالیا :Konyaaltı Sahil Şerid, Gazi Mustafa Kemal Blv. No:1, 07985 Konyaaltı/Antalya, Turkey
  • تلفن هتل سی لایف انتالیا :00902422727900

 

عکسهای هتل سی لایف آنتالیا

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا
هتل سیلایف فامیلی آنتالیا
هتل سی لایف فامیلی انتالیا
هتل سی لایف فامیلی انتالیا
هتل سی لایف فمیلی انتالیا
هتل سی لایف فمیلی انتالیا
هتل سی لایف فامیلی انتالیا
هتل سی لایف فامیلی انتالیا
امکانات هتل سی لایف انتالیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی