ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

  • ۰
  • ۰

هتل رویال هالیدی پالاس یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که با  53000 مترمربع زیر بنا در ساحل زیبای لارا واقع شده است و این موضوع از جمله بارزترین ویژگی های این هتل و نقاط قوت آن است.فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا 15 کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا 17 کیلومتر است. هتل رویال هالیدی پالاس در آنتالیا یکی از هتل هایی ست که در بین گردشگران در نظر سنجی های مختلف توانسته است امتیازات بالایی را کسب کند و رتبه خوبی را به خود اختصاص دهد و امکانات رفاهی در سطح کیفی بالایی را در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار داده است.


عکس هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا عکس هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا


هتل 5 ستاره رویال هالیدی پالاس در مجموع 606 اتاق پاک و بدون دخانیت و سوئیت های لوکس دارد که همه این اتاق ها دکوراسیونی مدرن و با سبک قصر سلطنتی عثمانیتزیین شده اند.این اتاق ها دارای تخت هایی راحت و نوری مناسب هستند. از دیگر امکانات این اتاق ها می توان به مکانات برای معلولین ،تهویه مطبوع ،سیستم حرارتی و برودتی ،روم سرویس 24 ساعته ،سرو صبحانه در اتاق ،چای/قهوه ساز ،سشوار ،صندوق امانات ،میز کار،مینی بار،یخچال ،تلویزیون ال سی دی ،کانال های ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان و … اشاره کرد.

هتل رویال هالیدی پالاس هتل رویال هالیدی پالاس

 

اطلاعات هتل رویال هالیدی پالاس انتالیا

  • آدرس هتل رویال هالیدی پالاس لارا :Lara Turizm Merkezi Antalya, 07110 Lara, Turkey
  • تلفن هتل رویال هالیدی پالاس انتالیا :00902423522525

 

تصاویر هتل رویال هالیدی پالاس در انتالیا

قیمت هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا قیمت هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

امکانات هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی