ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

  • ۰
  • ۰

1. رستوران حسن آقا در آنتالیا

این رستوران یکی از رستوران های ایرانی در آنتالیاست که بیشتر غذاهایش را در باغ سرو میکند.دکوراسیون آن ساده و در عین حال جذاب و کیفیت فوق‌ العاده‌ی غذاها، از دلایل محبوبیت این رستوران است. میزها به زیبایی و به شکلی مدرن در فضای سبز باغ تزیین شده‌اند و از جمله غذاهایی که در این رستوران سرو می شود شامل :کوفته، مخلوط کبابی ، غذاهای گیاهی و انواع دسر های حلال دیگر میباشد.در ادامه مطلب با دیگر رستوران های ایرانی در آنتالیا آشنا شوید.

رستوران های ایرانی در آنتالیا رستوران های ایرانی در آنتالیا

 

2. رستوران شانلی در آنتالیا

یکی دیگر از رستوران های ایرانی با غذاهای خوشمزه ،رستوران شانلی نام دارد که با سروو انواع غذاهای ترکی و ایرانی آماده پذیرایی از گردشگران عزیز می باشد در ضمن سرآشپزهای این رستوران ایرانی هستند.

 

3. رستوران و کافی شاپ ولنجک در آنتالیا

اگر می‌خواهید در یک رستوران با دکوراسیون ساده همراه با موزیک زنده غذا بخورید،رستوران ولنجک را انتخاب کنید در این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی، نوشیدنی و سرویس قلیان ارائه میگردد در ضمن فقط دو روز در هفته موزیک پخش می شود و مدیریت این رستوران را شخصی ایرانی بدست گرفته است و ارسال غذا در محدوده لارا رایگان است قیمت غذاهای این رستوران بسیار مناسب است.

  • ۹۶/۱۱/۱۴
  • somayeh azizi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی