ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

ترکیه از دید گردشگری

مجله توریستی و گردشگری

  • ۰
  • ۰

 یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول که بیشتر برای تور استانبول بهار و پاییز پیشنهاد میشود ، هتل پرا پالاس جمیرا استانبول می باشد . این هتل در سال 1895 در محله ی بیوگلو تکسیم افتتاح شده است و در 2 کیلومتری شهر استانبول قرار دارد و به میهمانان خود بصورت BB سرویس دهی می کند.

هتل پرا پالاس جمیرا استانبول

این هتل به شکلی منحصر به فرد ساخته شده و دارای انواع اتاق ها و سوئیت های لوکس می باشد. فاصله ی این هتل 5 ستاره و لوکس تا فرودگاه استانبول 18 کیلومتر می باشد و یکی از دلایلی که باعث شده این هتل در بین گردشگران شناخته شود قرارگیری آن در خیابان استقلال و دسترسی راحت به مراکز خرید استانبول و دیگر جاذبه های گردشگری میباشد.

هتل پرا پالاس جمیرا استانبول هتل پرا پالاس جمیرا استانبول

هتل پرا پالاس جمیرا دارای 115 اتاق می باشد این اتاقها در اندازه با بزرگ با دکوراسیونی زیبا و شیک طراحی شده اند. اتاق های هتل هتل پرا پالاس جمیرا اثاثیه ای مدرن داشته و مجهز به مینی بار ، گاو صندوق و فضای کار هستند . برخی از اتاق ها سالنی مجزا نیز دارند . خدمات اتاق 24 ساعته و تماس بیدار باش نیز توسط هتل ارائه می شوند . در هر اتاق امکان وجود یک تخت اضافه ( تخت مخصوص کودک) وجود دارد . در ضمن هتل دارای اتاق هایی است که سیگار کشیدن در آن ها ممنوع است و در داخل سرویس بهداشتی هتل وان بسیار تمیزی وجود دارد که استحمام مسافران تور استانبول را لذت بخش می کند.

اتاق هتل پرا پالاس جمیرا استانبول اتاق هتل پرا پالاس جمیرا استانبول

خدمات و امکانات هتل پرا پلاس جمیرا بسیار متنوع می باشد که از جمله مهمترین آنها میتوان به رستوران، پذیرش شبانه روزی ، بالکن ،اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ،گاوصندوق،انبار بار و چمدان ،تهویه ،بار، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها - فکس و کپی ، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه)، امکانات اتاق VIP ، مرکز بدنسازی ،ماساژ ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) و اتاق و امکانات برای معلولین اشاره کرد.

 

مشخصات هتل پرا پالاس جمیرا استانبول

  • آدرس هتل پرا پالاس جمیرا استانبول : Mesrutiyet cad. No:52, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey
  • تلفن هتل پرا پالاس جمیرا استانبول : 00902123774000

 

تصاویر هتل پرا پالاس جمیرا استانبول

هتل 5 ستاره پرا پالاس جمیرا استانبول هتل 5 ستاره پرا پالاس جمیرا استانبول

هتل پرا پالاس جمیرا استانبول ترکیه هتل پرا پالاس جمیرا استانبول ترکیه

هتل پرا پالاس جمیرا در استانبول هتل پرا پالاس جمیرا در استانبول

هتل پرا پالاس جمیرا استانبول هتل پرا پالاس جمیرا استانبول

نظرات (۱)

سلام وقتتون بخیر 
واقعا هتل زیبایی هست 
خوش حال میشم به ما هم سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی